• Guida à l'acquistu di una doccia

    head_banner_01
  • Guida à l'acquistu di una doccia

    Per parechje persone, u tempu chì passate in a doccia o bagnu hè unu di i migliori tempi di u ghjornu.Pudete scurdà di u stress di a vita di ogni ghjornu è esce sentu pulitu, rinfrescatu è rilassatu.Questa hè una sperienza chì pò esse ottenuta cù e duscia più basica è ordinaria, ma imaginate quantu megliu sta sperienza pò esse s'ellu avete aghjurnatu a vostra doccia o u rubinettu.

    Cù una compra simplice, pudete trasfurmà cumplettamente unu di i più picculi piacè in a vita.Una piccula scelta chì pò fà una grande diferenza in a vostra vita di ogni ghjornu.

    Quandu si tratta di cumprà un novu capu di doccia, avete una larga gamma di scelte per cunsiderà per aiutà à truvà u megliu attellu per voi.Queste opzioni varieranu da i rubinetti basi è assequibili chì facenu u travagliu, à mudelli high-end chì ponu veramente fà chì a vostra sperienza di doccia si senti cum'è quelli chì avete in un hotel di 5 stelle.

    A nostra guida di u cumpratore vi aiuterà à amparà di più nantu à stu tipu d'attrezzatura, è ancu riduce tutte l'opzioni per aiutà à truvà u megliu soffiu di doccia per a vostra casa.

    Tipi di doccia

    Quandu si tratta di soffioni di doccia, avete parechje scelte per sceglie.Perchè tanti cunsumatori sò disposti à spende soldi per uttene l'esperienza di doccia perfetta è, cum'è tali, i pruduttori sò felici di furnisce una larga gamma di opzioni per risponde à quelli desideri.Vale a pena nutà chì ci hè qualchì sovrapposizione trà i sfarenti tippi di duscia elencati quì sottu, cusì hè pussibule truvà una opzione chì si mette in più di una categuria.

    nutizie02 (9)
    nutizie02 (4)

    Doccia fissi

    L'opzione più assequible chì vi vede in a vostra ricerca hè a testa di doccia fissa.Quessi sò cumunimenti truvati in dormitori, appartamenti è altri bagni induve u valore di risparmià soldi supera a necessità di indulge in lussu.Sò tipicamente installati in altu à u fronte di a doccia è puntanu à l'esternu, cù a testa di doccia fissata in u locu.Se ùn cercate nunda di speciale, questu hè u megliu soffiu di doccia per voi.

    Doccia a mano

    Un'altra opzione populari hè u soffiu di doccia manuale.Tipicamenti stallati in i stessi lochi cum'è i pomi fissi - in altu à a parte anteriore di a doccia - ma sò diffirenti per chì pudete staccà u capu di doccia da a so basa.Chì faci più faciule per lavà e diverse parti di u vostru corpu, è ancu per pulisce a vasca o a doccia.

    Una doccia a manu ùn solu aghjusta comodità, ma offre un'esperienza di doccia completamente diversa da a doccia fissi.Tendenu à custà un pocu di più di i duchetti fissi, ma parechji cunsumatori trovanu chì i benefizii aghjuntu valenu a pena di soldi extra.

    nutizie02 (5)

    Pioggia di doccia

    I soffioni di doccia di pioggia furniscenu una sperienza di doccia più dolce.Dotatu di una testa più grande è installata direttamente sopra à a doccia, stu tipu d'attrezzatura hè pensata per simulà a sensazione di a pioggia cascata.Ùn hè pocu cumu per stu tipu d'attrezzatura per esse stallati direttamente in u tettu sopra a duscia, è micca in fronte cum'è altri stili.

    U capu di duscia hè più spargugliatu per chì l'acqua copre più spaziu mentre casca è a pressione di l'acqua hè minimizzata, dendu à i cunsumatori una sensazione piacevule cum'è l'acqua casca nantu à elli, simili à a sensazione di una piova ligera nantu à a testa.Se ti piace l'idea di una sperienza più gentile, più spa-like quandu pigliate una duscia, allora forse investisce in una doccia di pioggia hè a mossa bona.In ogni casu, se preferite piglià duscia d'alta pressione, allora a simulazione lenta di una piovana pò esse micca a megliu scelta per voi.

    Mentre chì certi capi di doccia di pioggia sò abbastanza assequibili, assai sò in u latu più prezzu è in generale pudete aspittà di pagà più per questi chè mudelli più simplici fissi è portatili.

    nutizie02 (7)
    nutizie02 (8)

    Sistemi di doccia

    Per tutti quelli chì cercanu di trasfurmà a so vecchia doccia noiosa in una sperienza rilassante cum'è spa, allora un novu sistema di doccia serà una grande scelta.

    vene cun una quantità di opzioni è funziunalità chì vi permettenu di sceglie u tipu di paràmetru di doccia chì vulete in ogni mumentu.Parechje di elli anu una opzione di pioggia per quandu hè ciò chì site in l'umore, ma vi permetterà di passà à una pressione d'acqua più alta quandu avete bisognu di un travagliu di lavatu più pesante.Spessu includenu una doccia di pioggia fissa è una doccia di manu per quandu vulete a cunvenzione di una opzione portatile.

    Parechje di queste includenu funzioni fantastiche cum'è un parlante per quandu vulete ghjucà musica in a doccia, è pannelli di doccia chì vi permettenu di cuntrullà facilmente i paràmetri.Cum'è l'aspittàvate, queste opzioni sò tipicamente caru, ma se piace l'idea di portà una sperienza spa completa in u vostru bagnu, u costu pò vale a pena.

    nutizie02 (10)
    nutizie02 (1)

    Tipi di rubinetti per doccia è vasca
    In generale, i rubinetti chì si trovanu in una bagnera sò menu interessanti è variati cà un capu di duscia dedicatu.I principali diffirenzii in i tipi chì duvete sceglie sò in cumu sò stallati è ciò chì cuntrullanu (per esempiu, u flussu à a duscia, u spinu di a vasca, o i dui).

    In ognuna di sti cunfigurazioni, avete l'opzione trà dui manichi (unu per u caldu è unu per u friddu) o un manicu chì pudete spustà da sinistra à diritta per cuntrullà a temperatura.Per qualsiasi bagneri chì includenu ancu una duscia, avete da esse sicuru d'assicurà à cercà i rubinetti chì includenu un diverter per permette di sceglie quale faucets dirige u flussu di l'acqua.

    Rubinetti murali
    Questa hè l'opzione più cumuna per i rubinetti di doccia è bagnu, in particulare in ogni bagnu chì include ancu una duscia.Cù questi, i faucets sò stallati nantu à u muru à u fronte di a bagnera.In a maiò parte di i casi, averete un faucet per a duscia chì hè stallatu più altu, è un faucet separatu per a tina chì stallatu ghjustu sopra à a bagnera stessu.Se a vostra tina ùn include micca ancu una duscia, allora avete bisognu di rubinetti di vasca.

    Rubinetti à u pianu
    Deck faucets, à volte chjamati robinetti romani, sò stallati nantu à u rimu intornu à a tina, chì hè chjamatu ponte.Per questi faucets, i buchi sò perforati in u rim di a tina è i pipi sò oculati in u ponte di a tina.I rubinetti di u ponte sò più cumunimenti utilizati cù vasche a goccia è ponu esse aduprati sia in cungiunzione cù i rubinetti di doccia murali, sia in vasche chì ùn anu micca una doccia.

    Rubinetti autoportanti
    I rubinetti autoportanti sò aduprati cù bagneri autoportanti, cum'è i stili tradiziunali di bagnu di paglia.Se a bagnera ùn hà micca i buchi pre-perforati necessarii per i rubinetti di u ponte o ùn hè micca stallatu contru à un muru, allora i rubinetti indipendenti sò a vostra megliu scumessa.

    Cù questi, i pipi seranu esposti è situati à l'esternu di a tina.Chì li dà un aspettu più vintage o storicu chì certi persone amarà è altri sò prubabilmente vulete evitari.I rubinetti autoportanti sò generalmente usati cù vasche chì ùn anu micca ancu un capu di doccia.

    Rubinetti solu per doccia
    Cum'è alcuni di sti mudelli di rubinetti sò dispunibuli in cunfigurazioni solu di tina, pudete ancu truvà rubinetti di duscia per duscia chì ùn sò micca cunnessi à alcuna tina.I rubinetti solu per a doccia sò tipicamente solu cum'è opzioni di muru.

    Set di rubinetti per doccia è bagnu
    Pudete truvà parechje opzioni per cumprà tutte e diverse parti di bagnu è doccia chì avete bisognu inseme cum'è un set.Se vulete assicurà chì tuttu currisponde, averà più faciule per tirallu fora cù un set chè à circà ogni parte individualmente.

    nutizie02 (2)

    Fattori da cunsiderà quandu cumprà una doccia
    Scuprite ciò chì vulete in un rubinettu di doccia vi assicurarà di restringere e vostre opzioni è truvà quellu chì hè megliu per e vostre preferenze è bisogni particulari.Quandu avete principiatu a vostra ricerca, queste sò alcune di e cose più impurtanti per mantene in mente.

    Cunfortu
    A parte più impurtante di piglià una duscia o bagnu hè prubabilmente chì vi pulisce, ma a seconda più impurtante hè chì site cunfortu mentre site quì.Ch'ella sia una questione di a manera di u flussu di l'acqua, l'altitudine chì u rubinettu di a doccia hè stallatu (ùn vulete micca chì a testa sbatte in questu), o a vostra capacità di ottene a temperatura ghjustu, vulete chì i vostri duscia furnisce un cunfortu ottimale. - o almenu avvicinassi raghjone vicinu à questu.Dopu tuttu, questu hè qualcosa chì avete aduprà quasi ogni ghjornu.

    Cunsiderate ciò chì rende veramente un bagnu o una doccia piacevule o còmode per voi.Questa puderia esse una situazione induve a navigazione di e vostre opzioni pò dà idee per ciò chì ti piace o ricurdate di e duche di l'hotel chì avete usatu è soprattuttu amatu.

    Sè vo avete un budgetu strettu, allora fucalizza solu nantu à evità un rubinettu o un capu di doccia chì sapete chì ùn vi piacerà micca, è restringe a vostra ricerca da quì.In ogni casu, s'ellu hè qualcosa chì site dispostu à spende soldi veri, allora saria in u vostru megliu interessu di piglià u tempu necessariu per identificà ciò chì rende stu rituali di ogni ghjornu u più piacevule chì pò esse, è poi cumprà a doccia. chì vi purterà quì.

    Facilità di usu
    Certi dusci venenu cù diverse paràmetri chì ponu esse piacevuli per certi clienti, ma cunfusu per capisce per altri.Mentre cercate e vostre opzioni, cunzidira quantu intuitive serà ogni attellu per un usu regulare.

    Sè vo circate solu un capu di doccia simplice, allora ùn ci hè probabilmente micca assai da cunsiderà quì.Una volta installatu, hè fattu.

    In ogni casu, sè vo circate di cumprà un sistema di doccia o un pacchettu chì include u capu, u rubinettu, u manicu (s) è u trim, allora certamente vulete ancu cunsiderà u tipu di manicu chì preferite.Certi pirsuni trovanu chì i rubinetti cù dui manichi facenu più difficiuli di ottene a temperatura ghjustu cù quelli chì anu unu.

    Pressione di l'acqua
    Avete bisognu di pressione di l'acqua per esse pulita, ma micca tantu chì a vostra doccia hè incunificata per stà sottu.U livellu di pressione à quale l'acqua scorri per i vostri pipi serà u determinante principale per a pressione di l'acqua chì avete in una bagnera o duscia.

    In ogni casu, se sapete chì preferite un certu livellu di pressione di l'acqua chì hè più altu o più bassu di ciò chì hè normale in a vostra casa, sapete solu chì pudete truvà cabine di doccia chì sò pensati per dà più cuntrollu di questu.

    Spray Settings
    Parechje cabine di doccia offrenu solu un paràmetru.A so unica funzione hè di spray l'acqua.Questu pò esse tuttu ciò chì avete bisognu in una doccia, è se hè cusì, chì rende a vostra decisione piuttostu faciule.Ma s'ellu ti piace l'idea di varietà, o se tu è un maritu avete idee diverse nantu à ciò chì face per una sperienza di doccia ideale, allora duvete circà una opzione chì offre parechje paràmetri.

    Ùn ci hè micca mancanza di soffioni di doccia multifunzione chì offre una gamma di paràmetri di spray da sceglie.Cù opzioni cum'è nebbia, pioggia è massaggi, ùn hè mai statu più faciule per persunalizà a vostra sperienza di doccia per suddisfà u vostru umore in quellu mumentu.

    prezzu
    I prezzi per i duche è i rubinetti varianu considerablemente.Per un soffiu di doccia di basa di l'ossa nuda chì faci solu u travagliu, pudete facilmente pagà menu di $ 5.

    Una volta entrate in l'opzioni cù più caratteristiche, durabilità è stile, però, assai di l'opzioni più populari caderanu in qualchì parte in a gamma di $ 50- $ 200.Per i sistemi di doccia chì sò soprattuttu belli è ricchi di funzioni, pudete spende in millaie.

    In corta, u costu generale di un capu di doccia varierà secondu e vostre preferenze, è ancu a marca è u mudellu chì andate.Puderete truvà un pocu prezzu per uni pochi di dollari, o un incredibbilmente lussuosu per più di $ 1,000.A maiuranza di i cunsumatori solu bisognu di truvà un pocu spaziu in u budgetu per uttene qualcosa di bellu si sentenu cum'è indulge.

    Numero di manichi
    A maiò parte di i rubinetti di doccia o bagnu anu una, duie o trè maniglie.Cù trè manichi, avete unu per l'acqua calda, unu per u friddu, è un terzu per trasfurmà l'acqua da a bagnera à a doccia.

    Cù questi avete da travaglià per ottene a temperatura ghjustu per truvà u mischju ghjustu di acqua fredda è calda per ottene u vostru piace.Cù dui manichi, avete u listessu prucessu di basa, ma o senza un diverter o qualcosa altru ch'è un manicu chì serve cum'è diverter.

    I rubinetti di un manicu vi permettenu di vultà u manicu in un semi-circulu per ottene a temperatura ghjustu.Certi cunsumatori trovanu questu un modu più faciule per ghjunghje à a temperatura di a so preferenza.

    Materiale
    A maiò parte di i duscia è i rubinetti chì truvate venenu in unu o più di i seguenti materiali:

    Plastica - A plastica hè cumuna per i duchetti è soprattuttu quelli di manu.U materiale ùn sarà micca caldu cum'è l'acqua calda scorri à traversu cusì u vostru capu di doccia pò esse frescu à u toccu.
    Chrome - Chrome hè cumunu per i duchetti è diversi tipi di rubinetti è vene in una varietà di finiture, hè assequible è hè faciule da pulisce.
    Nickel - U nichel hè una opzione cù alcuni rubinetti è pomi di doccia chì hè populari perchè ùn si scratch o sdrughje facilmente.I rubinetti di nichel venenu in una varietà di finiture è sò faciuli di pulisce.
    Brass - Brass hè un'altra opzione per i rubinetti è i pomi di doccia chì hè cunnisciutu per esse durable è vene in uni pochi di finiture più scure.
    Bronzu - U bronzu hè una altra opzione per i duchetti è i rubinetti chì hè cunnisciutu per a durabilità è vene in culori più scuri chì cumplementanu i culori neutri.

    U materiale di a vostra doccia è i rubinetti ponu influenzà quantu duranu è quantu faciuli di pulisce.Per a maiò parte di i cunsumatori, però, truvà u materiale ghjustu avarà assai da fà cù l'aspettu di l'articuli.

    Fighjate
    A funziunalità è u prezzu sò prublemi impurtanti, ma per parechji cunsumatori, u stilu è u culore sò ancu cunsiderazioni impurtanti.Se avete cuncepitu u vostru bagnu in un stilu particulari, vi vulete truvà un combo di duscia è rubinettu chì pareanu bè in u spaziu.

    Avete una bona quantità di stili è finiture per sceglie in a vostra ricerca, perchè se l'estetica hè una preoccupazione particulare, pigliate un pocu di tempu per navigà è fucalizza nantu à l'articuli chì currispondenu megliu ciò chì vulete per u spaziu.Tenite in mente chì avete un tempu più faciule per currisponde à e diverse rubinetti è a testa di doccia se andate cun un set chì include tuttu.

    Usu di l'acqua
    Cù parechje zone di u paese cuncernate da a siccità è e persone in u mondu diventanu sempre più attenti à a cunsirvazione, una doccia o un rubinettu chì hè pensatu per aiutà à salvà l'acqua hè un modu pocu per fà a vostra parte.

    Certi marchi furniscenu una doccia cuncepitu specificamente per aiutà l'utilizatori à riduce u so usu di l'acqua, senza perde una doccia satisfacente.S'ellu hè una priorità per voi, tenete un ochju per l'etichetta WaterSense.Questi mudelli utilizanu dui galloni per minutu o menu, una quantità chì hè cunsigliatu da l'Agenzia di Proteczione Ambientale.

    Facilità di Installazione
    A maiò parte di i capi di doccia ùn sò micca troppu difficili per installà sè stessu, ma i rubinetti ponu esse un pocu più complicati.Se preferite andà à a strada DIY, allora saria in u vostru megliu interessu per piglià u tempu per ricercà ciò chì serà implicatu in a stallazione per ogni faucet chì pensate.Ùn vulete micca truvà i vostri novi rubinetti di doccia o vasca da esse inutilizabili perchè ùn pudete micca installà bè.

    Per fà una idea megliu di quantu difficili a stallazione pò esse, fate un ochju à a "Foglia d'installazione" o altre risorse chì sò furnite da u fabricatore.Pudete ancu leghje e recensioni per avè un capu di l'altri clienti nantu à s'ellu avianu o micca prublemi.

    nutizie02 (3)

    5 Funzioni chì duvete cunsiderà

    Parechje marche offrenu una doccia cù una varietà di funzioni eleganti chì sò sicuru di mette un sorrisu nantu à a vostra faccia.Siccomu avete aduprà questu ogni ghjornu, duvete pruvà à tene un ochju fora.
    1. Aerating Shower Heads - Aerating shower heads produce un tipu di spray più nebbioso chì pò esse rilassante
    2. Opzioni di Massage - Una opzione cumuna nantu à i capi di doccia cù diverse paràmetri di spray, questi permettenu di ottene un massaggio da u flussu di l'acqua in a doccia.
    3. Wireless Speaker - Se ti piace à cantà in a doccia o à sente podcasts mentre ti bagnate, i parlanti wireless portanu u sonu vicinu à voi.
    4. Rain Showers - I capi di pioggia sò una opzione populari per e persone chì piacenu una sperienza di doccia più dolce.
    5. Temperature Display - Sè vo avete prublemi à ottene a temperatura ghjustu ghjustu, tandu un capu di duscia cù a visualizazione di temperatura farà u prucessu più faciule.

    Cunclusioni
    Ùn ci hè micca bisognu di spende assai per cumincià à fà e vostre doccia in una sperienza più rilassante o indulgente.Parechje di e caratteristiche più belle descritte sò pussibule di truvà per menu di $ 200.Se una doccia hè qualcosa chì aspetta ogni ghjornu, allora vale a pena investisce un pocu di soldi per fà unu di i picculi piacè di a vita cusì più bellu.


    Tempu di posta: 07-Jan-2022